15 lipca 2016

mix inspirations

Przede mną ciężka noc poświęcona na pakowanie się. Jak zwykle zawsze wszystko pozostawiam na ostatnią chwilę. Nawet tego posta. Taka już chyba moja natura. Cieszę się, że go piszę. Bo źle bym się czuła z myślą, iż przez następne 14 dni pozostawiłabym tu pustkę. Jutro rano wyjeżdżam nad morze. (proszę o modlitwy o ładną pogodę) W moim domu panuje istny armagedon. Nikt nie jest jest spakowany (czyli jednak nie tylko ja wszystko zostawiam na ostatnią chwilę). Teraz już mi trochę raźniej na sercu. Tak czy siak, przede mną jeszcze opróżnienie aparatu i stworzenie playlisty na podróż. Czyli czyste sprawy techniczne. Pogoda również mi nie umila i dziś przedstawiam wam kolejny mix z inspiracjami. Jak widzieliście moje poprzednie, widzicie, iż nie różnią się od siebie. Morze i kobiece twarze. Nic nowego. Moja kolejna natura. Może kiedyś uda mi się stworzyć inspiracje z moich osobistych zbiorów. Trzymajcie kciuki. Jako, że wspomniałam o playliscie, na samym końcu przedstawiłam wam moje ostatnie muzyczne perełki. Dawid Podsiadło stał się moim mentorem. Żałuję, że dopiero teraz głębiej zapoznałam się z jego twórczością. Serdecznie wszystkim polecam. Jeśli lubicie dobry chillout, znakomity tekst w genialnym wykonaniu - polecam! Nie będę niepotrzebnie przedłużać, bo to kolejny tekst o niczym. Ale czasem warto napisać to co nam mózg poda w sposób dość chaotyczny, Bez żadnych poprawek. Można go oczyścić. Tak jak mój aparat. Aby był gotowy na serię niesamowitych wrażeń. 

9 komentarzy:

  1. Inspiracje-genialne :3 Powodzenia w pakowaniu i miłego wyjazdu :) mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownego wyjazdu mam nadzieję że będzie pogoda dopisywać :) a niektóre zdjęcia są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne inspiracje:)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę udanych wakacji ! Cudowne inspirację.Bardzo artystyczne 💕
    Zapraszam na mój nowy wpis:http://natikooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne inspiracje! Udanych wakacji :*
    Zapraszam do mnie (odpowiadam na obserwację):
    http://nesiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam inspiracje *,*
    http://wszystko-to-co-modne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze? Nie odczułam chaotyczności tego posta, czytało się go bardzo przyjemnie. I cudowne inspiracje! x
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj chyba pogoda Cię nie rozpieszcza podczas Twojego wyjazdu, bo ostatnio wszędzie jest kiepska, jednak mam nadzieję, że będzie on udany ;) Dzięki za dawkę inspiracji i muzyki.

    californialifeandstudy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Niezmiernie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!
Jeśli spodobała Ci się treść mojego bloga zapraszam do obserwowania :)