23 października 2016

hymn of happiness

 
Właśnie grzeje się przy smaku wieczornej kawy i odprężam moje myśli przy muzyce Dawida Podsiadło, w której ostatnimi czasami jestem zakochana. Są to utwory, przy których odpływam. Działają na mnie w bardzo niewyjaśniony sposób. Potrafię przy nich płakać ze szczęścia i  smutku jednocześnie. Ogólnie zauważyłam, że moje myśli ostatnio są strasznie roztrzepane. Nie wiem o czym pisać i wychodzi jedna wielka pisemna katastrofa. Nie chcę was zarażać moim pesymistyczno-realistycznym podejściem do życia, które ostatnio się we mnie obudziło, więc wspomnę o czymś zupełnie przeciwnym. Pomimo, iż moje ostatnie podejście jest jakie jest, to w obecnej chwili czuję się bardzo szczęśliwa i spełniona. Każdy wspomniany kubek kawy, jesienne słońce są przeze mnie mocniej odbierane (w pozytywny sposób oczywiście). Tyle ciekawych rzeczy się dzieję, że mimo, iż nie mam czasu odetchnąć, to wcale nie narzekam. Podoba mi się to. Mam ogromną ochotę podzielić się z całym światem tym tajemniczym szczęściem. Może to Pan mnie umacnia i chce mi pokazać, że nawet gdy jest źle, to można czuć ogromne szczęście. Że mimo wszystko, mogę cieszyć się jak dziecko z błahych rzeczy. Nie znam odpowiedzi na ten stan. Ale chcę, aby każdy, kto teraz czuję jakikolwiek niedosyt własnym życiem, napił się kawy/herbaty i otworzył oczy na piękno. Piękno które jest nawet w twoich oczach. Spojrzyj w lustro. Na pewno zobaczysz coś dobrego.

zdjęcia: Klaudia Hracka -> @klaudia.hracka <- 

11 komentarzy:

  1. Piękno można dostrzec wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem Ci,że co do Dawida Podsiadło przeżywam to samo przy jego muzyce...to jest niesamowite. Dobrze,że czujesz się szczęśliwa,możemy przybić sobie piątkę :) Świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielki kubek herbaty zawsze mi pomaga w takich sytuacjach :)
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie na smutne dni najlepsza jest właśnie muzyka i kawa ;D
    U nas rozdanie na blogu, może wpadniesz?
    Be Beauty (klik)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post <3 Miło się go czytało i naprawdę świetnie piszesz! Myślałam, że ,,iż'' piszę tylko ja, bo to tak wydaje mi się wzniosłe. Po przeczytaniu Twojego posta stwierdzam, IŻ mogę tak pisać na swoim blogu :D
    Obserwuje :)

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham Dawida. Muzyka jest lekarstwem na wszystko. Zwłaszcza ta dobra :D

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Such a lovely post!
    LOVE IT you have nice blog!
    NEW POST
    iamaliyankhan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjęcia!! Ja osobiście nie przepadam za muzyką Dawida.. nie przemawia do mnie jakos tak :)
    zapraszam na nowy post!

    http://start-afire.blogspot.com/2016/10/ootd-with-sammydress.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia! Lubię słuchać Dawida Podsiadło.Jego muzyka jest taka inna i to mi się w niej podoba.

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Niezmiernie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!
Jeśli spodobała Ci się treść mojego bloga zapraszam do obserwowania :)