7 października 2016

my happy b&w life

Minęły wieki, wiem o tym. Ale czasem sekundy stają się dniami i nie potrafimy nad tym zapanować. Prosta czynność staję się tą najtrudniejszą. A my co robimy? Stoimy w miejscu. Przepraszam, poprawka: ja stoję w miejscu. Ale nie przeszkadza mi to. Jak tak sobie stoję dostrzegam więcej szczegółów. Wstając o 5.30 mój dzień z początku staje się jedną wielką torturą. Lecz potem gdy zaczynam moją codzienną tułaczkę autobusem i tramwajem do szkoły wszystko się zmienia. Tak jakby. Widzę zaspane miasto i ludzi w nich żyjących. Pośpiech do pracy. Zdenerwowanych ludzi, którzy stoją w korkach. Tych, którzy pilnie się uczą do szkoły zanim kogut zapieje. I mnie. Zamyśloną dziewczynę ze słuchawkami na uszach, która siedzi na samym końcu, w rogu autobusu, z nadzieją, że nikt znajomy jej nie zauważy. Bacznie wszystko obserwuje, ale nie odezwie się. Bo nie chcę. Ceni sobie poranny spokój. Wie, że to jest jedyny czas dla niej samej. Potrafi wnieść szczęście z jazdy do szkoły. Absurd, nieprawdaż? Albert Camus mówił, że ten świat jest absurdem. Wiec w mojej sytuacji nie pozostaje mi nic innego, jak uwierzyć w te słowa. Pisarze zazwyczaj wiedzą co piszą, więc zwyczajnie poddam się tym słowom.
 Natomiast jest już trochę późna pora toteż mam zamiar spędzić miłą noc na kompletnym nic nie robieniu. Moja ulubiona czynność. Restart. 

zdjęcia: Natalia Czajkowska @czajkovvska (click) !!!

13 komentarzy:

  1. Niesamowite zdjęcia idealnie pasują do postu. Mnie męczy taka monotonia życia.. wstaje o 4 o 5 wyjeżdżam, godzina 6 zaczynam pracę... kończę o 17 idę na busa na dworzec.i jestem w domu 18.30 ok 19...zjem cos...kąpiel i leżę w łóżku czytając wpisy na blogach..
    Czasami mam luźny dzień i w pracy korzystając z czasu siedzę na Internecie aby szybciej leciał. Chciałabym coś zmienić iść dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham czytać Twojego bloga! Bardzo przemyślane posty i zdjęcia ❤️ Wiesz o czym piszesz i to cenię najbardziej :)
    Buziaki
    victooriamadeleine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia :) Nienawidzę tej mojej codziennej rutyny w życiu. Wstaję o 6:30, przygotowuję się do szkoły i wychodzę. Po szkole, ok. godzinę odpoczywam potem uczę, zajmuję mi to jakoś 2 godziny. Kiedy już skończę jest 19 i muszę zdążyć ze spakowaniem się, umyciem itp. Kiedy wszystko ogarnę jest 22 i idę spać. Chciałabym coś w tym zmienić ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne zdjęcia ♥
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)
    Byłabym też wdzięczna za kliknięcie w link do lampy :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/10/hybrid-manicure-step-by-step.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia, bardzo inspirujące :) Mnie na szczęście jeszcze rutyna nie dopadła. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia można patrzeć w nieskończoność. :)
    http://verqsq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie śliczne zdjęcia! <3 Najlepsze w jeździe autobusem jest patrzenie na ludzi i obserwowanie ich zachowania, bo ludzie są niezwykli.
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Każdy ma inne nawyki i zachowania co jest cudowne.

      Usuń
  9. Mimo iż do szkoły mam zaledwie 5 minut drogi pieszo. Bardzo lubię te poranki o 7 w zimę. Jest jeszcze ciemno, prawie nikogo nie ma na ulicy a mój oddech zamienia się w białe obłoczki.

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również uwielbiam jeździć samochodem/autobusem i przyglądać się życiu innych ludzi.
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie - takie proste rzeczy jak jazda do szkoły, a my potrafimy sprawić, że są to niezwykłe chwile!

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń

Niezmiernie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!
Jeśli spodobała Ci się treść mojego bloga zapraszam do obserwowania :)