19 października 2016

unusual mood

Kubek kawy/herbaty to czasem temat który jest nam najbardziej potrzebny abyśmy poczuli pogodę ducha i wewnętrzny spokój. Zwłaszcza teraz, gdy zapadamy w jesienną chandrę. Wyobrażamy sobie ten czas jako porę pełną odpoczynku, czyt: pod kocem, z laptopem na kolanach i ulubionym serialem/filmem puszczonym na ekranie (lub z dobrą książką w ręku). Przynajmniej ja tak fantazjuje gdy słyszę słowo ''jesień''. Sądzę tak dlatego, iż ilustracje które możemy oglądać na innych portalach wręcz krzyczą, że jesień właśnie taka jest. Przeglądając cytaty właśnie o tej porze roku mam nieco inne mniemanie i te dwa charaktery są sobie przeciwne. Osobiście jesień poetycka jest mi bliższa, niż ta załączona na idealnym obrazku. Czuje i rozumiem ten klimat, ale jednak w praktyce nie zawsze tak to się prezentuje. Na chwilę obecną chcę tylko zapoznać się ze smakiem kultowego Pumpkin Spice Latte i pójść spać. Gdzie nawet na tak banalną czynność nie ma czasu. Popadłam w dziwny rodzaj melancholii (spokojnie nie mam depresji, tak na prawdę jestem dość radosną osobą). Ale nie przeszkadza mi to i wręcz kocham to jak jesień na mnie działa. Jest jak narkotyk, który biorę tylko raz w roku. Powoduje dziwne ale jak na narkotyk przystało wesołe skutki.uboczne.  
,,Jesień jest dla mnie złotą tajemnicą'' 

8 komentarzy:

  1. Ze mną jest bardzo podobnie. To właśnie tylko jesień tak na nas działa.
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie przepadam za jesienią ;) zimy to już kompletnie nie lubię :) oczywiście każda pora roku ma swoje uroki. Ale co do kocyka i herbatki to chyba jest teraz taki must have :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam jesień, ale nie lubię tego chłodu na zewnątrz. Wszystko ma swoje plusy i minusy. Jesienna chandra też mnie jeszcze nie dopadła. Żyję własnym tempem, bez pośpiechu. Uwielbiam ten jesienny spokój i przyjemne wieczory w domu :) Pozdrawiam Cię ciepło!
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, jesienne i zimowe wieczory to coś magicznego.
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  4. Ludzie najcześciej zapominają o tej drugiej części jesieni, gdzie liście już opadną i jest ponuro, deszczowo. Jesień nie jest tylko złota. ;D Ja nie przepadam, bo muszę się budzić gdy jest ciemno na dworze, co sprawia, że zamulam aż do popołudnia. :P

    Oczy Outsidera blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, jesień wygląda inaczej niż na obrazku..
    Ja też jesienią popadam w dziwny rodzaj smutku, jestem przygnębiona ale radosna, to tak jakby dwa oblicza.
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ma wrażenie, że jesień działa na mnie lepiej niż wakacje gdy przez większość czasu umieram z gorąca.
    Kultowa kawa dyniowa ja polecam choć znam dużo osób które piją 'bo modne' a najchętniej wyrzuciłyby kubeczek do kosza :P

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczerze mówiąc lubię jesień, kiedy na dworze jest jeszcze ciepło, później już niekoniecznie :D Jesień to jedna z najbardziej inspirujących pór roku. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Niezmiernie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!
Jeśli spodobała Ci się treść mojego bloga zapraszam do obserwowania :)