13 listopada 2016

daily: coffee break

add me on snapczat: magdalens93

Siedzę, piszę i patrze jak za oknem prószy śnieg. Wypiłam dwa kupki herbaty przy cudownej muzyce Olafura Arnalds. A powinnam się uczyć, robić prace i zadania domowe do szkoły. Najchętniej położyłabym się w cieplutkim łóżeczku, owinięta kocem, oglądająca seriale tak długo, aż nie zasnę. Niestety mam inny scenariusz na dzisiejszy dzień i nie jest on zbytnio ciekawy. 
Wczorajszy dzień trochę urozmaicił moje życie, dlatego postanowiłam się pochwalić, że jednak te życie towarzyskie posiadam. Nie siedzę cały czas w domu, spokojnie. Pozory mylą. Wczorajszy dzień spędziłam bardzo miło w cudownym towarzystwie, w klimatycznym miejscu przy pysznej kawie. Czego chcieć więcej? A no fakt, ciasta marchewkowego, które również było znakomite. Teraz pozostaje mi tylko cieszyć się z herbaty i muzyki. Tylko te dwie rzeczy są w stanie umilić mój dzisiejszy dzień. 
PS: jeżeli jesteś w ładnym miejscu i widzisz cztery dziewczyny latające z telefonami - tak, tak, to właśnie my. 
A to nasze instagramy: Klaudia, Natalia, Julia, moja osoba

11 komentarzy:

  1. Piękne klimatyczne zdjęcia. Sezon zimowy zawsze kojarzył mi się z przytulną kawiarnią i gorącą kawą. Pomimo tego, u mnie śnieg jeszcze nie zawitał.
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne, inspirujące i mega klimatyczne zdjęcia<3

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do ciasta marchewkowego, to do niedawna nie miałam jeszcze pojęcia, jak smakuje. Ale w końcu raz koleżanka takie upiekła i umilałyśmy sobie czas, jedząc je w przerwie między zajęciami. Muszę przyznać, że było bardzo dobre. ;)
    Co do nauki, to wiadomo, iż każdemu się czasem nie chce i moim zdaniem zrobienie sobie przerwy jest czasem wręcz konieczne. Nabranie pewnego dystansu i przy okazji naładowanie swych "akumulatorów" ma swoje plusy.
    Fajnie wyszły Wam zdjęcia. :D
    Pozdrawiam!
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, wprowadzają w fajny nastrój. Bardzo klimatycznie <3
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing post! Lovely photos *-*
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia:) Przy okazji zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy tylko u mnie jeszcze nie ma śniegu? Świetne zdjęcie :)))

    nextomea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale podobają mi się zdjęcia :D wyglądają jak z grafiki google :D super ;D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* Odwdzięczam się za każdą obserwację :D

    OdpowiedzUsuń
  9. zdjecia jak z tumblr :) świetnie ujęłaś klimat.
    niestety moje życie towarzyskie spada do minimum przez odwieczny problem, a mianowicie braku czasu, no cóż
    pozdrowionka
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeglądając Twojego bloga odnoszę wrażenie, jakbym patrzył na życie jakiegoś emo, a nie człowieka z krwi i kości. Brakuje na Twojej twarzy uśmiechu, a klimat zdjęć jest bardzo mroczny. Warto zmienić nastawienie na pozytywne, bo to naprawdę jest korzystne zarówno dla relacji międzyludzkich jak i dla zdrowia. Pozdrawiam i życzę szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń

Niezmiernie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!
Jeśli spodobała Ci się treść mojego bloga zapraszam do obserwowania :)