22 listopada 2016

In This Shirt - The Irrepressibles


Dziś luźno. Wyjątkowo nie chcę mi się myśleć. Co generalnie bardzo mi dziś nie idzie w parze z nauką biologii i chemii, która na mnie czeka. Ale cóż. 
Ostatnio zaczęłam kumulować cytaty w moim telefonie. Są trochę pesymistyczne ale mnie bardzo inspirują i wręcz zachwycają. Widnieją zapisane w moim notesiku, więc niech też zaistnieją tu. 
I tak na marginesie, bardzo polecam piosenkę, która widnieje jako tytuł posta! 
,,Aby dobrze pracować trzeba dobrze zjeść, dobrze mieszkać, poszaleć co jakiś czas, zapalić fajkę i w spokoju wypić kawę'' 
,,Bo marzenia się nie spełniają, sny zawsze kończą, wspomnienia wracają, kawa uzależnia, papierosy zabijają, czekolada tuczy, a naiwność bierze górę nad podświadomością.''
,,Piękni ludzie, piękne umysły, piękne problemy.''
- Jakub Iwo Godawa
,,Noce wywlekają ze mnie innego człowieka, każą myśleć, każą żałować, każą planować i zastanawiać się nad własną przyszłością. To wszystko jest chore. Ja w nocy i ja w dzień to dwie różne osoby.''
- Jakub Małecki
..Możesz zamknąć oczy na rzeczy, których nie chcesz widzieć, ale nie możesz zamknąć serca na rzeczy, których nie chcesz czuć'' 
- Johnny Depp
,,Czy to nie zadziwiające, jak bardzo można cierpieć, kiedy wszystko jest właściwie w porządku?''
- Stephen King
,,Każdy się wstydzi być nieszczęśliwym. To tak jak nie odrobić zadania albo mieć pryszcza. Wszyscy, którzy nie są szczęśliwi, czują się winni jak przestępcy.''
- Sławomir Mrożek
,,Każdy z nas szuka jakieś ucieczki. Godziny wloką się jedna za drugą, trzeba je czymś zapełnić aż do śmierci. Zbyt mało jest rzeczy pięknych i wzniosłych, żeby chciało się człowiekowi pchać ten wózek. Każda rzecz po krótkim czasie brzydnie i obumiera. Budzimy się rano, wysuwamy nogę spod kołdry, stawiamy nogi na podłodze i myślimy: * co by tu dalej?'' 
- Charles Bukowski 

22 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia, świetnie wyglądasz :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się pomysł na takiego posta, niby taki smutny,ale bardzo prawdziwy.
    Pozdrawiam ,kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są boskie! Cytaty są idealnie z nimi spójne! :)

    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia. Widać, że uwielbiasz czarno biały filtr :)
    Również posiadam cytaty, które mnie tak zachwycają.
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również uwielbiam cytaty, chociaż większość z nich jest raczej pozytywna lub motywująca. Nie mnie, te również mi się podobają i uważam że idealnie pasują do zdjęć!
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia! Też dzisiaj jakoś nie mam nastroju do myślenia. Cytaty rzeczywiście bardzo inspirujące :)
    Bardzo mi się tutaj spodobało :)

    💦 YOZIZIRA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie uchwycone chwile na zdjęciach. Aż miło popatrzeć :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. genialne cytaty i cudowne zdjęcia ♥

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczne zdjęcia, magia i klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam sentyment do cytatów związanych z marzeniami <3 Cudne zdjęcia!

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  11. Super cytaty!
    Zdjęcia są śliczne, mają klimat <3
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne cytaty i ładne zdjęcia x

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne, klimatyczne zdjęcia :) obserwuje i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny blog

    I follow you via gfc.
    Thank you for your follow Chic Poradnik blog : https://chicporadnik.blogspot.com


    Chic Poradnik 

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziewczyno, przydałoby Ci się trochę więcej uśmiechu. Jeśli będziemy sobie wmawiać, że te cytaty są prawdziwe i życiowe, to nigdy daleko w życiu nie zajdziemy bo będziemy sami się ograniczać. Proponuję pozytywne nastawienie i uśmiech na twarzy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety te cytaty ukazują brutalną prawdę o życiu. W dzisiejszych czasach bardzo trudno jest osiągnąć szczęście, ponieważ wiele czynników nam to utrudnia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak, prawda jest brutalna, świat idzie niestety w złą stronę. Najważniejsze w życiu jest szczęście i niewątpliwie to właśnie do niego trzeba dążyć. Cała reszta wartości nawet się do nich nie zbliża.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakbym miał sobie głowę zaprzątać takimi negatywnymi stwierdzeniami, to już dawno musiałbym się leczyć na depresję. Szkoda mi życia na coś takiego, wolę podchodzić do wszystkiego pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń

Niezmiernie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz!
Jeśli spodobała Ci się treść mojego bloga zapraszam do obserwowania :)